View Single Post
Sitat av Mullah Vis innlegg
Det virker for meg som om du har hatt en opplevelse som har hjulpet deg å se gjennom deler av det umiddelbare rammeverket du har bygget opp gjennom ditt liv. Av erfaring vet jeg at det kan være både en spennende og forvirrende tid i ens liv. Men vær nå obs på at hodet vårt fungerer slik at det alltid prøver å skape nye rammeverk. Det er derfor du hadde et til å begynne med. Ta deg tid til å vurdere om det er akkurat det du gjør nå i denne tråden. Når man så begir seg ut på jakten etter svar leter man etter nye byggesteiner for et nytt rammeverk. Å ta til seg dårlig informasjon som det på den nettsiden vil resultere i et lite funksjonelt rammeverk. Det som står på den siden beskriver symptomer som er like gjeldende for psykose og depresjon som noe annet. Summen av det som står på den siden er med andre ord sprøyt.

Disse fenomenene trenger ikke å defineres, ved å la være å gjøre det holder du på følelsen inni deg lenger. Vær skeptisk når du vurderer å inkorporere ny informasjon i ditt livssyn, og still kritiske spørsmål.

If you speak about that which is very sacred, it goes.
Vis hele sitatet...


Det stemmer Mullah. Og det er hva jeg har gjort i ettertid av trippen, prøvd å finne svar på opplevelsen. Noe som er helt naturlig da en så mektig opplevelse gjerne vil forstås og kunne brukes videre til noe positivt i livet.
Har studert dette en del i ettertid, og dette var bare en link jeg fant i full fart når jeg laget innlegget. Innlegget ligger i "rusrapporter" seksjonen av forumet og handler om opplevelsen jeg hadde, ikke hva som eventuelt måtte være sant eller ikke av hva som sto i en link:P

Du har rett i at en slik opplevelse ikke trenger å defineres, er usikker på om de i det hele tatt kan. Jeg får ikke forklart det, og kan dermed heller ikke regne med å forstås, noe som er helt greit for min del.

Det blir nok ikke flere sopp tripper i år, lar det ligge for denne gang.
Venter til neste fleinsesong, og fram til da skal jeg la opplevelsen være hva den er, uten å prøve å forandre eller sette ord på den da dette er omtrent umulig når man er mer eller mindre fullstendig tilbake i "meg" perspektivet.