View Single Post
Sitat av flipsyde Vis innlegg
Er det noen andre som har hatt en spirituell oppvåkning?
Har nå flere symptomer på et fenomen som kalles "spiritual awakening" (http://www.youwantthis.org/Symptoms.html)

Etter som jeg forstår står det at det skjer fysiske forandringer i DNAet og hjernen, man gir slipp på sitt tidligere liv og begynner et "nytt" høyere opplyst liv, man innser at det finnes ingen "meg" og at man egentlig er alt, grensen mellom "selv" om "omgivelser" blir sletta, og man oppnår en mye høyere bevisthet. i overgangen er det en helvetes nattsvette som skal være pga kroppen øker temperaturen for å frigjøre gammel energi, våkner flere ganger om natta, har helt ville drømmer, føler energier fra ting og folk rundt meg mye sterkere, har et trykk i hodet som visstnok skal være energi som strømmer inn i "crown shakraen" som det kalles, og begynner å få en annerledes oppfattning av virkeligheten, føles litt som å være kobla på et høyere nettverk av noe slag.
Vis hele sitatet...
Huff, så fryktelig mye svada det sto der. Det kan godt tenkes at du gjennomgår et lite perspektivskifte, men ta nå og stikk fingeren i jorda littegranne
Sist endret av Sky; 5. oktober 2010 kl. 23:02.