View Single Post
Er det noen andre som har hatt en spirituell oppvåkning?
Har nå flere symptomer på et fenomen som kalles "spiritual awakening" (http://www.youwantthis.org/Symptoms.html)

Etter som jeg forstår står det at det skjer fysiske forandringer i DNAet og hjernen, man gir slipp på sitt tidligere liv og begynner et "nytt" høyere opplyst liv, man innser at det finnes ingen "meg" og at man egentlig er alt, grensen mellom "selv" om "omgivelser" blir sletta, og man oppnår en mye høyere bevisthet. i overgangen er det en helvetes nattsvette som skal være pga kroppen øker temperaturen for å frigjøre gammel energi, våkner flere ganger om natta, har helt ville drømmer, føler energier fra ting og folk rundt meg mye sterkere, har et trykk i hodet som visstnok skal være energi som strømmer inn i "crown shakraen" som det kalles, og begynner å få en annerledes oppfattning av virkeligheten, føles litt som å være kobla på et høyere nettverk av noe slag.

Fenomenet begynner visst å bli ganske kjent, til og med Opera leda en direkte sendt hendelse på tv hvor over 150 land var med, hvor de forklarte hva Spiritual Awakening er og går ut på, og annbefalte alle å gjøre det.

Hadde aldri hørt om dette fenomenet før, men har lest en del om det nå og det virker som det er dette som skjer.
Folk som har opplevd dette sier det er det beste som noen sinne har skjedd dem, og det har forandra livene deres til det bedre på så mange måter. Men gjennom overgangen opplever man mange av symptomene ovenfor og kan visst være ganske så brutalt, noe jeg kan bekrefte.

Er det noen andre som veit noe om dette eller har opplevd det sjøl?
Sist endret av flipsyde; 5. oktober 2010 kl. 22:13.