View Single Post
Fikk ikke endra, så legger inn på nytt her.

Hadde en ganske heavy tripp på litt over 2 gram tørket spiss fleinsopp her om dagen. Skal ikke si så mye om hva jeg så og sånn, det var ikke så viktig. Det som var av stor betydning var at jeg opplevde ego død(http://en.wikipedia.org/wiki/Ego_death)


Min "meg selv" forsvant, identiteten min var borte, navnet mitt var borte, jeg hadde heller ingen kropp lenger, "jeg" eksisterte ikke lenger. Bevistheten min var nå ikke i kroppen min lenger, men utenfor, som ren energi. Merker allerede nå at det begynner å bli vanskelig å sette ord på hva som virkelig skjedde.
Istedenfor å oppleve verden/virkeligheten gjennom de sanser vi er vant til som mennesker, og som egentlig begrenser oss, opplevde jeg nå virkeligheten som den egentlig er, raw & uncut. Er vanskelig å forklare dette, men det var en helt OPPLAGT klar følelse av å "våkne opp" og se verden som hva den er. Hvor latterlig det er at vi tror vi vet ting om virkeligheten, så skjer det plutselig en ting som forandrer alt man har trodd man visste.
Og da gikk det opp for meg at det er ingen "meg", det er heller ingen "deg", det er bare det våres begrensede sanser og programmering får oss til å tro. Når man tar bort dette filteret vi ser verden gjennom ser man det så klart, det er helt opplagt. Men utrolig vanskelig å få forklart. Hvordan det var i denne "nye" verden klarer jeg desverre ikke å beskrive, skjønner nå hva folk mener med "beyond words" når de skal beskrive en DMT opplevelse f.eks. Det var en følelse av å være i ett med alt, som om jeg hadde logga på en database med all informasjonen i hele universet. Det var ingen tid, om det hadde vært "nå" eller om "1000 år" spiller ingen rolle, det var akkurat det samme. Det var alt, på en gang. Bedre klarer jeg ikke å beskrive det.

Identitetene vi har blitt gitt, kroppene vi har blitt gitt, hjernene vi har, de utgjør ikke hva vi egentlig er. Som er ren energi, et globalt nettverk av energi som opplever seg selv subjektivt gjennom forskjellige mennesker, dyr og planter. Er først når det som blokkerer og begrenser deg(egoet/deg selv) er borte, at man kan se verden som den virkelig er. Og trust me, det er ikke som du trodde


Er ganske "sjuke" påstander dette, og kan selvfølgelig hende at jeg tar helt feil om dette, men for meg så er det ingen tvil. Måten det ble presentert på gjorde det så opplagt at det er sånn det faktisk er. Men then again, hele opplevelsen kom jo gjennom at JEG fysisk spiste soppen, so who knows?




Zevz: ja jeg var ute av kroppen min, kunne ikke føle kroppen min i det hele tatt. men jeg eksisterte ikke heller, så det gjorde ikke no. prøv å skjønn den du:P men vil absolutt ikke kalle det en "psykotisk" opplevelse, som er et forvrengt bilde av virkeligheten. detta var så virkelig som det kan få blitt.

Juicekongen: i dag er verden helt "normal" igjen, har landa helt fra trippen og har ingen etter effekter. Utenom en stor nyskjerrighet rundt dette med ego død og hvordan jeg skal tolke opplevelsen. Ser verden helt likt som jeg vanligvis gjør, er ingen ting som har "satt" seg i meg for å si det sånn. Litt synd egentlig, da detta var en veldig lærerik opplevelse. Vet ikke helt hvordan jeg skal integrere det i hverdagen, nå som det bare har blitt til et minne, og ikke noe jeg fortsatt føler og opplever.