View Single Post
Kan tenke meg at artistene etterhvert må selge seg ut og legge egne verdier og persolighet til sides da inntektene dems blir mindre i takt med et voksende piratmarkedet.

Det var jeg som skrev at Oral-Bee mistet den siste respekten han hadde i den andre tråden. Det er veldig forskjell på å gå i studio med Rihanna, en av nåtidens mest selgende artist, kontra å gå i studio med en gjeng drittunger fra Bærum! Det vil derfor være forskjell på å markedsføre seg alternativt- eventuelt for å få et større publikum- kontra å *bare* gjøre det for pengenes skyld! Jeg kan tenke meg i denne sammenheng at Oral-Bee ikke tjener noenting annet enn penger på oppdraget. Ingen publisitet da det ikke er noe utgivelse.

Uansett vil dette stortsett bare skape nye hitter, og man tjener fortsatt penger på musikken. Når derimot (som noen allerede har vært inne på) "selger seg" for reklameprodukter for totalt andre ting enn musikken sin, synest jeg det blir flaut. Dette gjelder egentlig alle som har en kjent rolle i rampelyset- og utnytter dette. Veeel, om en eller annen glamourmodell gjør det, virker det ikke noe særlig på meg, men jeg ble veldig overrasket når Lars Jacob Krogh presenterte en pizzaavstemningskonkurranse for Grandiosa...