View Single Post
Sitat av Kadmium Vis innlegg
Hvor er det du vil med det her, NitroFis? Slik jeg ser det, var ikke Naturgrønn sin post noen moralpreken, men heller et ærlig spørsmål om det kanskje ikke hadde vært bedre å få litt erfaring med flein, før man begir seg ut på fluesoppen. Hvilket spørsmål skal Naturgrønn svare på? Du stilte spørsmålet "Har du testet fluesopp VS. fleinsopp?" til brukeren som kaller seg for Askehunder, og så kommer Naturgrønn med sitt (i mine øyne) uskyldige spørsmål og du begynner å angripe Naturgrønn? Ligger det en misforståelse til grunn for denne plutselige fiendtligheten, eller har jeg oversett noe?
Vis hele sitatet...
I all enkelhet så kan dette forklares med at jeg begynner å bli lei av at det er såpass langt mellom personene som faktisk tar seg tid til å svare informativt dersom noen er frekke nok til å be om det, en sjelden gang.

Jeg spurte en som kalte seg askehunder, ja.
Men Naturgrønn svarte meg.
Ville det ikke vært bedre om han faktisk svarte på det jeg lurte på?


Og vennligst si meg, kan du legge til grunne hvorfor jeg skal starte med å få erfaring fra flein- før jeg tester ut fluesopp?
Jeg ser ikke hvorfor dette skulle vært relevant.
Begynner man å ruse seg på et eller annet så er det naturlig å begynne i det små på det bestemte rusmiddelet uansett.
Om det så er flein- eller fluesopp.




Edit: Mentalmelt, har du kjennskap til noen som har klart å kultivere fleinsopp ved å bruke din guide?
Sist endret av Knask; 21. september 2010 kl. 01:27.