View Single Post
Sitat av onoffon Vis innlegg
Har nylig fått diagnosert rusutløst psykose etter en dmt tripp. Går derfor på medesiner og liker å ta meg en rev. Er det noen farlige reaksjoner som kan oppstå? Tror vertfall det går bra mtp at psykosen er i sjakk med seroquel. Kom helst med erfaringer.
Vis hele sitatet...
cannabis og dets effekter er, fra en konkret vurdering (meg), individuelt fra person til person. hvis du ikke har hatt noen problemer med cannabis tidligere er det trolig trygt å fortsette som før. flere psykonauter bruker cannabis for å komme tilbake i sonen både under og etter en sterk tripp - mens andre kanskje røyker cannabis, faller av sonen og sliter med å finne den igjen - ofte fra cannabis alene. men å blande cannabis med antipsykotiske midler kan umulig være det smarteste trekket (sjakk, ikke bonge). kanskje du bare trenger litt tid på å fordøye opplevelsen du fikk på DMT - du ville nok i så fall ikke være den første. er det i det hele tatt nødvendig med antipsykotiske medisiner? jeg er ingen lege, men på en annen side - hva slags kunnskap sitter legene i norge med ang DMT? hva med å dele det du opplevde på forumet eller på youtube f.eks. - gjerne anonym med hatt, falsk skjegg, autotune-stemme, en annen dialekt fra din egen samt solbriller for å unngår gjenkjennelse - sånn for sikkerhets skyld.

det norge trenger er moderniserte og relevante støttegrupper. "Anonyme <INSERT_PSY_DRUG_HERE>-farere", hvor brukere med vanskelige opplevelser kan åpne seg, og bli møtt med en felles forståelse hos hverandre - ikke bare øyeblikkelig avskrives som psykotiske og kastet på medikamenter - slik norge opererer i dag.