View Single Post
inhabil
Matthiesen's Avatar
Trådstarter
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
1. Kan godt være at gult \ oransj er normaltfarge for ditt nettverkskort, det må du nesten lese manualen for å finne ut.
2. Ville anbefalt å sjekke passordet hos NGT eventuelt få et nytt, men dersom brukernavn\passord fungerer på multimodemet så er det jo noe helt merkelig på gang.
3. I en av bildene dine ser det ut som du har to tilkoblinger, en DSL og en bridge, jeg kjenner ikke thompson og jeg blir litt skeptisk... dersom du kan ville jeg iallefall anbefalt å bytte til Inteno-routeren da jeg vet denne fungerer i denne configen.
Vis hele sitatet...
1. FUCK det ble tungvindt
2. Ringer de i morgen. Nå når jeg testet å resette routeren helt og plotte inn PPPoE-verdiene så fikk jeg faktisk ikke nett.. Så det kan tyde på at jeg bare har "tenkt at" jeg har internett, når jeg ved de fleste annledninger bare har gjennopprettet lagrede innstillinger i stedet for å plotte inn PPPoE-verdier.
3. To tilkoblinger ser jeg og, men om det bare er en visualisering av hvordan det ser ut, eller om det faktisk er noe det er 2 av, vet jeg lite om. Om det ikke passordet som er feil, så tror jeg det å bytte til Intero er noe jeg vil gjøre. Takk for forslaget.
Sist endret av Matthiesen; 12. september 2010 kl. 21:31.