View Single Post
Sitat av Infeksjon Vis innlegg
Vel, synd for deg. Håper du har en lys og koselig hverdag med den innstillingen der. Du burde i hvert fall ta vare på vennene dine, hvis ikke ender du opp alene.
Siden du også sier at folka i klasserommet ditt hører på "Rap yo gangsta", så antar jeg at du går på ungdomsskolen eller videregående skole. Det betyr at du kommer til å vokse dette av deg før eller senere.

Og nei, ikke alle får en Ferrari til 18 års dagen sin. Virker som du har sett alt for mye på Super Sweet 16 på MTV. Greit nok at jeg fikk litt økonomisk støtte av foreldrene mine når jeg tok sertifikatet, men det er sånt foreldre gjør for å være snille.
Bare fordi alle er en drittsekk mot deg betyr ikke det at du er spesiell.

Unnskyld for off topic, men slike mennesker er bare rett og slett kvalme.
Vis hele sitatet...
Og Btw, når jeg har prøvd å slå på hard metall i klasserommet så kommer folk hend å river ut ledningen. Helt ulikt fra hva jeg gjør. Jeg gjør ikke noe som inneholder noen fysisk handling.

Sitat av Cosmos Vis innlegg
Ryden: Jeg synes du framstår som en egosentrisk og umoden liten grinegutt.
om du skal være samfunnskritisk kan du i det minste være litt saklig.
Det går tydelig fram at du har alvorlige adferdsproblemer og behov for å se deg selv litt i speilet
koooozz
Vis hele sitatet...
Jeg skal avslutte nå, for det blir aldri en ende på en slik diskusjon men en type som meg og en type som deg.