View Single Post
Sitat av RydEN Vis innlegg
Hvorfor skal jeg "get over it"? Jeg kan ikke fordra folk og jeg føler meg helt ok med det. Jeg har mine venner som er som meg. Nå er det ikke slik at jeg hater alt jeg ser, men jeg skjenner til personen når jeg ser den.
Hva mener du med sjalusi ?
Vis hele sitatet...
Jeg liker ikke instillingen din ved at du synes at siden du ikke klarer å se positivt på ting, så skal ikke andre få lov til det og ha det gøy.
Og den såkalte "sarkastiske" og "morsomme" kommentaren din er drøy.. altfor drøy å dra til klassekamerater eller noen generelt, du virker faen ikke god i hodet hvis du bare sier sånt "ut av konteks".
Og hvordan kan du si at du "kjenner til personen når du ser dem?" Det er akkurat som å dømme en bok utifra coveret og er veldig feil.. Ikke rart det er få du ikke hater, når det er slik du bedømmer folk og jeg for min del synes fordommer som dine er forkastelig..

Hva jeg mente med sjalusi? Det at du tydeligvis ikke klarer å se andre glade uten å bli sur og grinete over det. Det er også temmelig tydelig at du ikke tåler å se andre "nyte de godene" de får med rike foreldre, dette er noe jeg mener at du må tåle, ellers vil du få problemer i det virkelige liv(Du kan jo alltids flytte til Cuba da). Og tror du virkelig at de er i flertall de som får "alt" de peker på? Nei, de fleste er som deg å må betale både bil og serfikat, men klarer allikevel å se lyst på livet