View Single Post
Sitat av kimmag Vis innlegg
Greit, jeg har ikke hatt problemer hjemme eller kranglet med mine foreldre eller noe sånt, men når jeg ser rundt meg, så ser jeg nesten ikke noe annet enn negative ting, narkotika, vold, krig(på nyhetene), selvmord osv... Klarer ikke folk innse at verden ikke er så perfekt som man har blitt lært til å tro?
Vis hele sitatet...
Nei, er helt enig der. verden er ikke perfekt.
Men livet kan ikke bli mer perfekt enn det du gjør det til!

Jeg sier ikke at det er bare å knipse i fingeren, så skifter man tankegang.
Tro meg, jeg har hatt det jævlig jeg og. Søsteren min prøvde å henge seg, bare det var ille nok liksom, kan ikke forestille meg hvordan det er å ha mistet henne.
Så til deg, sender jeg mine dypeste kondolanser.


Okey...
Selv om menneskene i Haiti, krigsofre nede i jabbadulla-land, har det helt jævlig, så gjør ikke det at vi ikke kan ha et perfekt liv, i denne ikke-så-perfekte verden.
Helt ærlig, så kan man ikke gå rundt å tenke på andre hele tiden, selv om det er utrolig fælt for de menneskene som hverken har mat eller boplass. Lev i nuet.
Ikke missforstå meg, jeg har medfølelse for resten av folket. Men at jeg ikke har noe med dem å gjøre følelsesmessig eller noe, jeg kjenner dem ikke. Så går det ikke an å gå rundt å tenke på hvordan de har det.
Sist endret av Ondskap; 1. september 2010 kl. 21:39.