View Single Post
Sitat av RydEN Vis innlegg
Er drittlei av folk som har 200% livsglede og går rundt å "bommer" ting av hverandre. Kommer inn i klassen med alkis de har kjøpt og føler seg megastore når alle de andre med 200% livsglede kommer å skriker: Hvor fikk du DÆN?!?

Hater basicly folk. Er veldig få jeg ikke hater. Jeg kan bli irritert av å høre pop musikk i en liten stund. Blitt mye skriking til folk som har sottet på Rap yo gangsta i klasserommet. Mange rare fjes når jeg og vennene mine sier morsomme sarkastiske ting som om at jeg skal henge de opp i kjelleren å slice dem hvis de ikke slår av musikken. Så egentlig er jeg glad jeg er på den siden jeg er, jeg synes livet suger hardt. Jeg får ikke alt i fanget på meg, som de fleste "pene damer som hører på pop musikk og fester hver helg" gjør, når de på 18'års dagen sin får en splitter ny ferrari, mens jeg sitter her å må jobbe og betale selv for både bil og sertifikat.
Vis hele sitatet...
Du høres ut som en som virkelig kunne trengt å se lysere på livet, greit folk ikke alltid er slik som du vil ha de, men det får du bare akseptere. Gi de en sjans og se om (noen) av de er annerledes når de ikke henger med "resten".

Og siste delen av innlegget ditt kunne du klart deg uten, det drypper jo av sjalusi og er usmakelig, livet er ikke rettferdig, get over it...