View Single Post
Var veldig mange hardbarka tøffinger her gitt. Tror nok det er en god del lettere å si hvor mye du skulle torturert den og den og alle mulige slags metoder du skulle brukt på dem, om de hadde rørt et familiemedlem enn når de faktisk kom i den aktuelle situasjonen. Hadde nok stoppet opp for de fleste da. Jeg vet jo ikke hvordan det er med dere, men jeg tviler på at jeg hadde blitt en psykopat "bare" for at noe hadde skjedd med et familiemedlem.

Når det gjelder gjengmiljøer og slikt, så virker nok gjengene enn del tøffere enn de egentlig er. Jeg kjenner en mann som er i begynnelsen av 60-årene, som _ser ut_ som en helt vanlig mann. Bilen til dattera hans ble påkjørt av et medlem av en noenlunde kjent gjeng i Oslo. Mannen sa seg villig til å møte gjengen for "å ordne opp i det". Når de hadde samlet seg rundt han, og han bare sto der helt uredd og helt klar for kamp, så ble det fort en annen tone. Det hele endte med at den tøffe gjengen betalte for skaden på bilen og spanderte pizza på han på Peppes Pizza!

Dette fortalte mannen selv når han trente oss på et kampsporttreff, tro på det den som vil.
Sist endret av staM; 21. august 2010 kl. 22:55.