View Single Post
Det jeg er ute etter er jo hovedsakelig det og lage en diskusjon om det og diskutere, noe som det ser ut som jeg har fått til. Men uannsett om man diskuterer for og lære av motparten eller bare for og styrke sitt eget ego. Så er det jo veldig spennende og vite om man bruker noen teknikker/hvordan teknikker for og vinne. Dette helt uavhengi med at jeg vil lære meg disse for og styrke mitt ego som tidligere nevnt. Jeg er forholdsvis veldig interesert i flere metoder for og utrykke seg verbalt og hva man kan si og hvilke metoder man kan bruke for og styrke sin sak/overbevise andre om at det man sier er rett. Sånn som f.eks advokater gjør på tvserier (eks. shark) der han er en ekspert på og ordlegge seg og trener og trener i kjelleren sinn for og vite akuratt hva han skal si, hva vitnene skal si, for og få juryen til og tenke det han vil at han skal tenke. Han sitter også og prøver og finne ut av alt som motstanderen kan finne på og komme med sånn at det han sier/vitnet osv sier ikke kan bli sveket av dette eller ha et motargument klart.

Dette ble kanskje litt langt og uoversiktlig men skrev det bare som jeg tenkte det :P