View Single Post
Det handler hverken om å være tøff, hard eller noen en-manns hær.
Dette handler om hvor forbannet du kan bli.
Hvor langt du er villig til å gå når provosert.
Og hvor ressurs sterk du faktisk er.

Å torturere et annet menneske er ikke noe du gjør fordi du er forbannet i en slik situasjon, det er noe du gjør fordi du er så usannsynelig sint at du faktisk nyter å torturere det mennesket som gjorde *insert appropriate act of misconduct here* mot noen du faktisk elsker eller har i familie.

Å drepe store mengder mennesker, grupper eller enkelt individer er heller ikke noe som er hardt å utføre eller spessielt vanskelig å få til, alt som trengs er sterk nok motivasjon samt nok kunnskaper og planlegging til å kunne gjennomføre det.

Og Nitrofis, hva vet du egentlig om meg? Hvorfor skulle ikke jeg være kapabel til slike handlinger like mye som dop frosken som springer rundt på plata er?
Om noe så skulle jeg kunne gjøre så mye verre enn en slik persjon da jeg er smartere, raskere, mer ressurs sterk og når jeg først tillater meg selv å eksplodere på noen etter å ha holdt aggresjon og voldelige tendenser inne i flere år har det faktisk en tendens til å ende veldig stygt, for ikke å forestille seg hvordan det ville gått i en slik situasjon.

Og Johnny B, fordeom noen blamerer med våpen og kampsport erfaring så er det i 95% av tilfellene nettopp disse idiotene som ikke er kompetente nok til å kunne betegnes som farlig for noen over 15 år med en kjepp...
Om noen er farlig fordi de henger i en gjeng på 25 stykk 9-10 timer om dagen så vil det fortsatt være flere timer om dagen de er alene eller om natten når de sover hvor du ganske enkelt kunne kakket dem i hodet med en hjemmelaget black jack og knust skallen deres med første slag, eventuelt satt fyr på huset deres mens de sover på en slik måte at de ikke kommer seg ut.

Poenget mitt er, de farligste menneskene du noen gang kommer til å møte er de vanelige som er presset opp i et hjørne, og de mest ondskapsfulle og sadistiske vil være de som har hatt en elsket drept, voldtatt eller lignende.
Dette er de personene som vil finne ut nøyaktig hva du gjør hver dag for så å finne den perfekte situasjonen for å snike seg opp bak deg og kakke deg over hodet for så å ta deg med ut i skogen.

Og når det gjelder det med å torturere gjenger, det er noe man ville ha gjort en etter en og tatt dem mens de var alene på kvelden eller på tur ut om morgenen så å torturere en gjeng på 10 er egentlig ikke spessielt annerledes fra å torturere 1 person.
Det å drepe 10 personer i en gjeng er heller ikke noe vanskelig eller spessielt "tøft", hvis man hadde måttet gjøre det på en sånn måte så hadde man hatt hagle eller eksplosiver og sørget for å gjort det på så kort tid som mulig.
Det er ikke spessielt sannsynelig at en slik situasjon hvor en hel gjeng med mennesker som skjelden var adskilt var et felles mål for en ugjerning de hadde begått ilag, men om det var det så ville det rett og slett vært mer praktisk å drepe dem alle på en gang.

Anyhow, tro hva dere vil men vær forsiktig med hvem dere driter på leggen bare ^^