View Single Post
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
Nå har desverre ikke jeg tid til å lese hele, men du var altså med på 3 joints etter en flaske vin..? Det er relativt mye, selv for en erfaren røyker
Vis hele sitatet...

Jeg drakk en halvliter bacardi apple da jeg tok min første, den var mekket mild.
Den funket greit, en kompis av meg gjorde det samme å begynte å spy når virkningen begynte på ihvertfall meg, så jeg lå jo der å lo megihel av han.
Så hadde vi en som var mekket for at begge skulle røyke den som jeg tok alene noen timer senere da jeg skulle på byn. Etter jeg kom fra byn var vi 3 som delte en godt mekka en.
Hadde ingen syk effekt på meg, men ifølge kompiser merka di jeg hadde "røyka sokker" , men fy faen jeg har aldri sovet så godt som det før, og hadde de syke drømmene.. Når jeg våknet dagen etterpå hadde jeg litt noia da ytterdøra mi åpna seg selv og at lyset mitt var av etter at jeg kom ned etter å ha vært en tur på dass.. glømt ut at jeg slo det av eller noe, noia ihvertfall.. haha Røykinga gjor meg utrolig glad, jeg var deprimert når jeg gjor det, og var helt oppi skyene etter en stund, det var helt villt