Tråd: Inception
View Single Post
Sitat av Undis Vis innlegg
Ikke for å være asshole, Matthiesen, men vi har ikke kommet så langt i den teknologiske verden. Alt relativt såklart, vi har kommet langt til sammenlikning med for 10 år siden. Men hvis vi fortsetter utviklingen i samme tempo så bare tenk hvor langt vi vil ha kommet om 100 år, 1000 år og enda senere.

Du vet aldri hva som kan skje i framtiden
Vis hele sitatet...
Kanskje du synes det er spennende, men jeg prøvde bare å stoppe BA i å spekulere i håpløse teorier. "Hvem vet hva som skjer i fremtiden"-artikler er ganske så kjipe. Du har tro på at alt er mulig, så lenge det er i fremtiden. Fint for deg. Jeg er en en realist, og jeg ser bare ikke hvordan folks sinn/tanker/sjel kan kobles sammen i noe apparat og leve i en alternativ virkelighet sammen. Hele "utvikling i samme tempo"-tanken er forsåvidt grei, jeg tror det kommer til å skje veldig mye spennende fremover - men dette er samme tankegang som at man kan overføre menneskers sinn til roboter, noe jeg må få lov til å tenke at aldri blir mulig..
Sitat av Undis Vis innlegg
For alt vi vet idag så må vi kanskje skrive om fysikklovene våre i framtiden....
Vis hele sitatet...
Når du er såpass åpen for alt, så skjønner jeg at du omfavner alt du ser på film.