View Single Post
Sitat av simonpro Vis innlegg
Vet ikke om noen leser denne tråden mere men:
1: jeg har ingen bevis utenom at jeg oppførte meg anerledes på skolen eks: slåss,ødela,gjorde dumme ting... Men ingen så noe hanj gjorde utenom en kompis han så han naken m kniv i handa og lurte på om jeg og en til skulle ha is.
2: Jeg har ingen sår/skader etter dette..
Så da vet vel ikke politiet om jeg snakker sant eller?
Vis hele sitatet...
Du har nok rett i at det desverre er ganske stor sjanse for at han blir frifunnet. Det suger, men alternativet; at hvem som helst kan få hvem som helst straffet for hva som helst når som helst; suger enda mer.

Grunnen til at du derimot burde annmelde er at du vet ikke hva han har gjort tidligere. Hvis han har tidligere saker på seg, eller kommer borti politiet seinere, så kan politiet sannsynligjøre at han prater bullshit ved å vise til historien.

I tillegg, du skrev at du var redd for at han skulle kommer etter deg; det ville jeg ikke vært. Jeg ville derimot nesten håpet det. Du får blåmerkene du trenger, og politiet ser ikke med hyggelige øyne på folk som går etter vitner. Banker han deg opp etter en annmeldelse kommer politiet til å gjøre sitt ytterste for å få tatt han for hva som helst. Nå er det riktignok ikke hyggelig å få juling, men det går over etter en stund.. og du fucker opp livet hans rimelig bra
Sist endret av DumDiDum; 10. juli 2010 kl. 12:03.