View Single Post
Sitat av Fatso Vis innlegg
ja det syns jeg , jeg er imot dødstraff det er noe stort tull
Vis hele sitatet...
Så grunnen er at du ikke ønsker at nordmenn skal kunne få dødstraff i utlandet, og at vi bør forhindre dette med makt? Hvorfor ikke bare argumenter med det med en gang da?

Jeg er imot dødstraff selv, men synes ikke det tillater at vi går til militær aksjon for å hente ut noen som hvertfall har ugler i mosen for å si det slik.

Sitat av frodo94 Vis innlegg
Har faktisk hatt samme tanken selv. Det med å sende soldater inn for å befri dem. Men Norge er jo ett demokratisk land, så regjeringen kan ikke gjøre slik de vil. Og jeg tviler på de tør å ta sjangsen på en covert operation for å redde dem. Du må huske det er ikke USA vi bor i.
Vis hele sitatet...
Regjeringen har myndighet til å fatte militære operasjoner i utlandet vet du...

Sitat av Brodz Vis innlegg
Men jeg vet ikke hva, uansett vi bør ikke stille oss i den sitvasjonen at det blir krig imellom oss og de, da vil dere se flere selvmordsbombere og ak47 fly rundt i oslo sentrum.
Vis hele sitatet...
Hvorfor skulle vi se dette? Kongoleserne har da aldri hatt selvmordsbombere som taktikk. Hvis du hevder, og det er vel dårlig skjult at du tenker slik, at disse er farlige muslimer så stemmer heller ikke det da kongoleserne er overveldende kristne. Kanskje på tide at du oppdaterer afrika-kunnskapene dine?
Sist endret av Kinseek; 10. juni 2010 kl. 15:43.