View Single Post
Siden ingen her tydeligvis er klar over mine awsome warrior-fighting-technique from the eastern region of Mongolia, og at jeg lett kunne tatt meg gjennom hvilket som helst apocalyptic event du kan slenge på meg. Skal jeg utdype meg på hvordan jeg ville reagert sett at jeg ikke hadde noen gode forutsetninger for overlevelse.

Scenario 1: Kidsa hadde jeg tatt med meg, og håpet på det beste. Liker å tro at vi kunne overlevd alle sammen. Hvis ikke kunne jeg sikkert brukt dem som lokkemat for Zombie horden som følger etter. Latt zombiene spise dem, mens jeg snek meg unna

Scenario 2: Jeg hadde tatt livet av så mange jeg hadde hatt mulighet til med min lille pistol. Regner med at etter 8 personen død så er ikke voldtekt av min søster det første forfølgerne tenker på, heller det å drepe oss begge fortest mulig så jeg ikke kunne gjort større skade.

For å virkelig svare på spørmålet ditt uten å være dust:
Scenario 1: svar nr 2
scenario 2: Latt hun ta livet av seg selv først(hvis ønskelig) og så drept så mange som mulig før jeg selv hadde blitt drept. Og nei, ingen hadde klart å ta meg levende..