Tråd: Polygamy
View Single Post
Miza's Avatar
Trådstarter
132
setter pris på å ha noen å diskutere dette med Matthiesen. Ikke noe sarkasme. Jeg er glad du er ærlig og tør å sette ord på ting!

ok, on we go:

skal droppe homofili debatten, det er som du sa noe helt annet. Vil bare si kort om kristne og kristendommen at jeg syns de får veldig mye piss av veldig mange. Kristne gir også mye piss til andre, det er ikke det. Syns bare det er veldig mye generalisering fra begge sider. Nok om det!

Jeg laget overhodet ikke denne tråden for å få støtte, men for å lufte ideen og se hva folk mener om det. Jeg er fulstendig klar over at dette slettes ikke er en vanlig norm. Så langt er det kun to mennesker som har spurt meg direkte om hvordan det er. Min søster, og min mor. Og de vil jo aldri si noe stygt om min livstil.
Jeg føler jeg har fått flere synspunkter, og sette pris på flere. Ikke så mange som tør å si ting rett ut.

Jeg har desverre ikke sett House, men skal se om jeg klarer å spore opp siste episoden når jeg kommer meg til ett sted kan bli lengre enn noen få dager.

En annen ting er at du sier du ikke tror ett slikt forhold vil vare livet ut. Jeg vet det finnes mennesker som har levd lenge sammen i polygamy. Desverre kjenner jeg, som jeg nevnte tidligere, ingen andre. Selvfølgelig aner jeg ikke hvor lenge dette varer, men har en mye bedre følelse nå, enn jeg har hatt i andre forhold. Kan desverre ikke fortelle deg hvis det varer livet ut, for jeg er død da, hehe.