Tråd: Polygamy
View Single Post
Sitat av waf Vis innlegg
Du registrerte deg dagen før du opprettet denne posten og har kun skrevet i denne debatten. Du har føyet med en dobbelmoral opp mot spørsmålet du hovedsakelig la ut; du spør hva folk synes hvor av du sier du ikke bryr deg. Du skriver at dere er fornøyde, og at kjærestesten dins andre jentekjæreste er blitt din beste venninne.

Jeg ser ikke noe annet enn skrytetråd, eller trolling her for å si det rett ut.

Dersom noen har det slik, og klarer det uten at det skaper sjalusi, så er det sikkert en flott privat sak, men dersom en ikke har noe formening med å rope det ut i allmenheten er det vel ikke noe å skape debatt om?

Tror nok ikke så mange vil se negativt på det uansett, foreutenom veldig kontroversielle gamle folk.
Vis hele sitatet...
Det går ann å spør hva folk syns selv om hun ikke er reaktiv til det fordømmende negative. For å være ærlig må jeg si det er et ganske interessant tema.

Det strider mot all fornuft at en jente skryter av noe sånt. Vanligvis er de så nedtrykt av samfunnet at slikt holder en kvinne/jente tett om. Jeg kjenner til ting jenter har gjort som ikke engang hennes beste venninner får høre om. Jeg er stolt av at Miza er så frigjort at hun vil debatere rundt det.

Du virker bare bitter og du må være meget trangsynt om du tror det er bare gamle kontroversielle folk som vil reagere på en slik relasjon.