View Single Post
Sitat av otimate Vis innlegg
Som max uflaks sier så er det ikke umulig at politiet faktisk reddet livet ditt, har selv fått tips om å ikke stoppe på rasteplasser i Italia, nettop pga. brutale tyverier.

mtp. at du har baggy klær kan dette også muligens forbindes med en som venter på forbipasserende ofre på en rasteplass? fordommer kan være fantastiske!

Sier ikke at det var nødvendig at politiet smasha ruta på bilen og røska deg ut. Men jeg kan heller ikke vite om de prøvde og vekke deg, og om du beveget deg mistenkelig i halvsøvne? :P
Vis hele sitatet...
Ingen vet eller kommer til å vite om de reddet livet hans eller ikke, men det er egentli irrelevant i denne saken. Som sakt så var døren åpen på bilen, men de KNUSTE viduet mens han såv, og drog han etter handjern inn i sin bil. Dette er jo totalt uakseptabelt av politiet! De de kunne gjort var å, banke på viduet, for å så prøvd å åpne døra for å vekke han, og sakt til han at han ikke hadde låv å såve der / at han kjørte på feil side av veien, for å så toke han med på stasjonen for å gi han en bot elns. Men nei. Så jeg hadde ringt til både aviser å advokater! Slikt hadde jeg ikke funnet meg i, som en lovlydig Norsk statsborger!