View Single Post
Trådstarter
74
Sitat av slashdot Vis innlegg
Det er umulig for meg å motbevise at Thorvald Stoltenberg er tilhenger av NWO. Du hevder imidlertid han er det, utan at du kjem med meir enn et par blogger som understøtter ditt syn.

For å følge tråden - kan du motbevise at eg kan fly? Nei, det kan du ikkje. Alt du kan sei er at eg sannsynligvis ikkje kan fly, fordi du aldri har sett meg fly, og fordi det strider mot det vi veit om mennesker sin anatomi. Det utelukker imidlertid ikkje at eg kan fly. Å be meg motbevise at Stoltenberg er tilhenger av NWO faller i NØYAKTIG samme kategori.

Det er imidlertid du som hevder det, og da er det rimelig å forvente at du kan underbygge påstanden. Eg ber deg ikkje bevise det, eg ber deg om å underbygge det. Altså sannsynleggjere det.
Vis hele sitatet...
Jag har bevist at han er det, men du har bevist at du kan kverulere bort alle mine bevis. hvor mye mer enn at han selv sier det trenger du for at du skal godkjenne det. Jo, du ber meg om å skaffe offisielle uttalelser fra AUF angående et møte som har fummet sted en gan for snart 30 år siden. Som i realiteten var et skoleringskurs. Men, jeg ser jo at du ikke bryr deg så mye med å diskuttere det eg skriver, men finner på dine gene påstander å diskuttere.

jeg har faktisk underbygget det du ber meg underbygge. Jeg har fortalt deg om settingen der det fant sted og også nevnt andre deltakere på samme KURS. Beklageligvis så finnes det ikke nettsider for KURS som ble holdt i 1981-83, fordi som du sikkert har lest i historiebøkene så var ikke internett og i allefall ikke www normalt kjent på den tiden. Men hvis du ønsker så kan du sjekke AUF sitt historiske arkiv over kurs og møtevirksomhet ved Sørmarka kurs og konferansesenter eller hva det nå heter idag og du vil finne dette kurset jeg snakker om. Kurset het "Politiks skolering" så vidt jeg husker og Thorwald Stoltenbergs foredrag om NWO var en del av dette kurset. Han snakket som tidligere nevnt om Ny Økonomisk verdensorden.

Når det i tillegg til denne underbyggingen også er enighet mellom oss om at Thorwald Stoltenberg var medlem av Bilderberger group og Rockefeller, som er en av grunnleggerne av denne gruppen har gått langt i å påstå at gruppen faktisk har NWO som mål så kan jeg ike se at du noen gang vi godta mer bevis selv ikke om Stoltenberg selv fortalte deg det.

desutten er du fortsatt jkun opptatt av å snakke om mine beviser som du så lett bagatelliserer. På tide at du kanskje kommer med dine egne beviser på dine påstander.

jeg har følgende utforing til deg. Og om du klarer det skal jeg innrømmee at du har rett:

1. Legg frem dokumentasjon på Bilderberger groups formål og politiske charter.
2. Legg fram dokumentasjon på Stoltenbergs formål med å være medlem i denne gruppen.
3. Legg fram kilder som viser hva Stoltenberg har oppnådd innenfor de overnevnte punkters målsetning gjennom praktiske resultater.

Hvis jeg har feil i mine påstander burde overnevnte dokumentasjon lett gi deg mulgihet til å bevis at jeg har feil.

jeg tror jeg er verdens snilleste debattant. jeg gir deg til og med oppskriften på å bevise at jeg tar feil.