View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av TheTsar Vis innlegg
1. det er den som kommer med beviset som skal dokumentere det, ikke den som påstår at det er fabrikkert.
Vis hele sitatet...
Når du hevder det er fabrikert bør du komme med bevis på at det er fabrikert.
Sitat av TheTsar Vis innlegg
2. Du vil ha eksmpler på hva du kan og ikke kan gjøre ut i fra det jeg kalte for jens Stoltenberg sannheter.
Vis hele sitatet...
Eg greier ikkje å fatte og begripe kva AP sin partileiar sa for over seksti år sidan har å sei for dagens AP, eller dagens regjering? Det politiske landskapet har jo endra seg.
Sitat av TheTsar Vis innlegg
Idag er den største sannhet som jens Stoltenberg presenterer at vi lever i et Sosialdemokrati og under siste valgkamp[...]
Vis hele sitatet...
...som han vant med eit naudskrik. Er det kun Stoltenberg som er NWOer, eller er samtlige stortingsrepresentanter involvert i konspirasjonsteorien din også?
Sitat av TheTsar Vis innlegg
Forskjellen er kanskje ike så stor, men realiteten er at disse pengene staten brukte, får de tilbake igjen. Og når jeg låner noe til noen og skal ha det tilbake så kaler ikke jeg det å spleise, men dette er en av disse "sannhetene" til Jens Stoltenberg.
Vis hele sitatet...
Og ei lita valgkampløgn er altså bevis for at alt anna fra regjeringa er løgn? Logikken faller på si eiga urimelighet.
Sitat av TheTsar Vis innlegg

En annen sannhet er at Norge ikke styres av noen overnasjonale uoffisiele organer. det er sågar blitt kalt en sannhet at slike organer ikke eksisterer. jeg tenker her først og fremst på den såkaldte "Bilderberger group". hvis det er sant at denne gruppen ikke eksisterer så er det jo rart at Norges kanskje største tilhenger av New World Order, [...]
Vis hele sitatet...
Det er ingen som har benekta at Bilderberger-møta er høgst reelle. Men av at dei møta er reelle følger det ikkje at det er en konspirasjon om NWO. Og kva grunnlag har du for å hevde at Thorvald Stoltenberg er sterk tilhenger av NWO?

Dessuten framstår NWO som et sekkebegrep for alt som er galt i verden, og et forsøk på å fjerne demokratiet, uten at eg har sett det konkretisert stort meir.
Sitat av TheTsar Vis innlegg
Påstår du at veiavgiften brukes til vei?
Vis hele sitatet...
Nei, han påstår at du må betale vegavgift for å få nytte norske vegar.

Forøvrig er ikkje vegkostnader einaste kostnaden knytta til trafikken. Det ryk nok med et titalls milliarder i helsesektoren også på grunn av biltrafikk.
Sitat av TheTsar Vis innlegg
I tilegg så er det pr lov i norge bestemt at dobbeltbeskatning er forbudt. Så da kan man vel gå ut i fra at ikke veiavgift skal brukes på det samme som bompnegeavgiftene skal brukes til. dette ville jo være en ulovlig dobbeltbeskattning. Her er link til finansbepartementets egen side om saken!
Vis hele sitatet...
Du driter deg mindre ut om du leser det du lenker til. Den sida handler jo NETTOPP om dobbeltbeskatning i internasjonale forhold - altså der du betaler skatt til to ulike land for samme inntekt/forume. Kva relevans det har for vegavgift og bompenger slit eg alvorlig med å fatte... Eller slenger du bare ut linker i håp om at vi ikkje leser dei?