View Single Post
Ligger et forlatt hus i sommerrovegen. tror det er nr 8, men, mulig jeg tar feil. I hvertfall paralellgata til østre totenvei, bare et hakk lenger ned mot vannet. Cirka rett bak østre totenvei 126.. Gankse lite hus, men ganske gøy, kan bli pene bilder der inne. Er en stund siden jeg var der sist, men tror det fortsatt står..

Ellers så er det alltid gøy på det området ved cellulosevegen i hunndalen også(det fabrikk området med masse betongrør). Ligger vel et hus eller to der og som er moro. Var der mange ganger i yngre dager.

Dette er kanskje ikke veldig UE, men gøy allikevel: bare følge hunnselva oppover, kjempefin elv å følge, mye fin natur og ganske chill om sommeren.
Det er også to scwære rør som "følger" elva oppover som er moro å gå på- eller syntes i hvertfall det da jeg var elleve.

Ellers kommer jeg ikke på noe moro i gjøvik området, du har jo gruvene da. Men, det blir jo noe litt annet igjen. Det er lite UE på gjøvik, du er vel dømt med å ta det med ro i naturen i stedet synd det ikke er så veldig mye flein der.

Shit, det er lite jeg husker fra jeg var kid, husker jo at jeg var nede i undergrunnen og på forlatte områder, men husker søren ikke hvo det er skal ta meg en kjøretur rundt om i byen neste gang jeg er der. Kanskje jeg kommer på noe moro, i såfall poster jeg her-