View Single Post
Hei ja je vett , det er flere sånne tråder men finner ingenting jeg er ute etter. Har for en gangs skyld lyst til å se en skikkelig skummel skrekkfilm , av den typen at jeg har angst til den store gullmedaljen når jeg legger meg har vel egentlig sett det meate, the grudge the ring(begge to er både japansk å engelsk version) the hills have eyes , the descent prøvde meg på litt mer shocker aktige filmer som augusten underground mordum , kannibal kollektio( hollokaust , ferox og de andre ) dere forstår poenget :P er ganske lei av de standard hollywood greiene ,må vere noe som kan ødelegge nattesøvnen for en gangs skyld :P jeg vet jo selfølgelig at det er forskjellig hva som skremmer folk , men føler at jeg har sett det meste, og det blir liksom bare et dårlig tidsfordriv håper noen kommer med noe skikkelig sprøe greier kan godt vere sånne filmer som er helt på jorde fo å si det sånn, mener at det ikke trenger å vere et skummelt monster eller spøkelse , det kan vere så fucked opp som bare mulig :P takker for svar !