View Single Post
[QUOTE
]Sitat: Originalt skrevet av Provo
Og til slutt, til paranoy:
Vis hele sitatet...
Sitat: Originalt skrevet av paranoy
Den siste lenken (det står faktisk to andre institusjoner der også, men de er irrelevante til min videre post. CS derimot er relevant, siden den er blitt nevnt før i kontekst av tidligere post innledningsvis i denne tråden) er absolutt objektiv.

*redigert for bedre å kunne lese konteksten*

Cannabis Science utfører sin forskning og oppdrag hovedsaklig for statlige instanser og millitære prosjekter (PTSD), i tillegg til private investorers interesser, på oppdrag fra EU, osv. De søker å profittere enormt på sin fremtidige forskning ved å utvide sin investor-omkrets og samarbeidskrets, øke sin aksjebeholdning, sette forlik, skaffe investorer, sleike FDA i ræva, og pleie politiske omgangskretser i håp om å bli en Rockefeller-konsern på cannabismarkedet, dvs. jmf. monopol.

Jeg kan vel ikke si at Cannabis Science, slik du beskriver de, høres spesielt objektive ut.[/quote]

Kan hende beskriver jeg dem feilaktig, men det er mitt inntrykk av deres organisasjon, selv om de er legalister som samarbeider med prohibister. På hvilken annen måte kan du egentlig være objektiv da? Tross alt er den ene siden forbudt. Det er vanskelig å stå midt i mellom. Er man ambivalent er dette mulig, men ellers er man enten for eller i mot. De som sier kanskje har jeg ingen tro på..