View Single Post
Sitat av Parasitic Vis innlegg
En grunn til at mange tror at hasj er så avhengighetsskapende kan vel være at enkelte dealere smører hasjen med kokain ellerno og selger det på elva. og når kidsa som ikke har noen å skaffe av, hva gjør de da? Jo de går på elva og leter etter noe å røyke og da blir dem jo avhengig av kokainen, og da tror uvitende folk at man blir avhengig av det.

Dette er kun noe jeg har hørt om, så kan ikke komme med noen kilder ellerno.
Vis hele sitatet...
Dette er en av de tingene som bare får meg til å stappe hue i bakken som en struts. Tro meg, disse dealerne vil ha kokainen for seg selv. Hvis de først pensler den med noe, er det henna-maling.. (eller hvordan det nå skrives?)

Eller så blander de den med det. Dette resulterer at den eneste effekten du oppnår av å røyker er at du får vondt i hodet.. Skikkelig dritthasj isåfall.

Om vi først skal snakke om dårlig kokain, så blander de ut den med MASSE dritt, inkludert amfetamin. Kokain-speed i oslo's gater er et velkjent fenomen.

Sitat av TheTsar Vis innlegg
Er det ikke fint at vi kan oppleve ting forskjellig og respektere hverandre syn på tingene?
Vis hele sitatet...
Jeg syns dette høres dritbra ut. Pils, joint eller rusfri; du er et fullverdig menneske uansett !

Sitat av fetter Vis innlegg
Jeg har prøvd mye benzoer og føler aldri det blir helt "det samme".
Pillerusen virker for meg "tung" og "dum".

I tillegg er benzoer sinnsvakt avhengighetsskapende, og ikke bare "tulle-avhengighetsskapende", "uff-jeg-kan-ikke-slutte-å-spise-sjokolade-for-det-er-så-digg" avhengighetskapende som hasj, men med full blown abstinenser, nervesammenbrudd og "i'll suck your cock for a couple of pills". Kan ikke sammenlignes.
Vis hele sitatet...
Hahahahha, jeg må bare si at jeg elsker måten du formulerer deg på !!

personlig erfart : ja, benzoer er ikke noe særlig. Etter å selv ha eksprimentert med rusets univers, må jeg si at dette er noe av det største tullet jeg har vært borti. Det syntes politiet også..

Bon altså. Bare bullshit, jeg anbefaler absolutt ingen å prøve det. Du blir et svært jævla kukkhue av å gå på det.