View Single Post
Sitat av bronsky Vis innlegg
Kan ikke si jeg støtter deg på denne. Ved flere returer fra amsterdamferie har hunder markert på meg, selv om jeg ikke har hatt noe på meg. Dette skyldes lukt i klærne. En hund kan ikke trenes til å ignorere svak cannabislukt mot å markere på sterk cannabislukt. Da er jo poenget med å bruke dem borte. Greia er at hundene har så sterk nese at de lukter forekomster som ikke en gang er synlige for det blotte øye.
Vis hele sitatet...
Det er klart, jeg ordla meg ganske feil i den posten der. Bikkjer lukter fragmente. Det er litt av grunnen til at det ikke hjelper å pakke stoffet inn i kondom på kondom på kondom som man oppfatter som luftett. Fragmentene trenger til en viss grad gjennom dette og fingrene dine smitter også av en hel del fragmenter ettersom du tar på ting.

Det jeg mente i posten over var vel på en bedre forklart måte: Om det kommer et hippiekollektiv inn på gardermoen som skal til amsterdam og det lukter generell shangrilaa av dem så vil bikkja gå etter Bob som har femmern i lomma og ikke Månestråle, Solmann og Rashiaaa som bare lukter rastafletter og ganja. Det trenger heller ikke å være en femmer. Det kan være rester av et mekk.. et tobbakskorn innsmurt i charas osv.. Men uansett så er det svært svært mye mindre sjanse for at bikkja i det hele tatt markerer på deg om du har lukt i klærne en om du faktisk har noe på deg.
Sist endret av Meanstreak; 18. februar 2010 kl. 19:17.