View Single Post
kjedelig streiting
Sitat av Dvergen Vis innlegg
Skjønner selvsagt at det er mange som synes NRK er interesant! Men hvorfor kan ikke de betale for kanalen, akkurat som jeg betaler for eks Discovery?
Vis hele sitatet...
En av grunnene til dette er vel fordi nrk da vil måtte konkurere med alle andre kommersielle kanaler, og derfor ikke lengre vill sende programmer for alle. Discovery sin hovedkanal har etter min mening blitt ødelagt av alle de jævla krabbefiskerne og tattovørene.

Selv så er jeg litt sånn nja til lisensen. NRK sender noe bra, men er ikke den kanalen jeg ser mest på for å si det sånn. Da blir det ganske dyrt å betale såpass mye for kanalen. Det de ihvertfall kunne gjort var å finansiert kanalen over skatten da de fleste idag har tv, og jeg ikke kan se det vil ramme så mange unødvendigt. Ville nok også spart en del i administrasjon da.

Når det gjelder at det er så mye sport på NRK skjønner jeg ikke hvorfor folk klager på. Man kan ikke dra sport over en kam og vurdere den totale sendetiden opp i mot et annet program. Da må man isåfall vurdere sport opp imot all underholdinga dem sender. Å hvem får mest sendetid da?
Sist endret av legalize_it; 16. februar 2010 kl. 11:54.