Tråd: Chatroulette
View Single Post
La det være kjent at dette er det beste som har skjedd internett siden free6.com.

Mine første 40 forsøk var før jeg runket, ergo var jeg kun keen på å treffe bejbs uavhengig av alder eller utseende. Dette resulterte i 'disconnected' når det var babes, og 'nexting' når det var peniser. Etter en real runk så gikk jeg tilbake, iført turtleneck ullfrotte fra Forsvaret (har du avtjent, så vet du hva jeg snakker om). Kvaliteten steg dramatisk. Jeg har nå brukt 3 timer på å prate med 2 advokatdamer fra Peru (no tits) og en animatør fra New York. I tillegg har jeg fått mange mennesker til å le ved å ninjabanke på ninjabrystet mitt.

Min beste opplevelse var uten tvil når jeg plutselig stirret 4 svarte ghettoboys (samtlige med NY-capser og hvite t-skjorter) rett i hvitøyet; jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre, så jeg stirret bare på dem og dem stirret tilbake. Jeg hoppet bakover i stolen og gav begge tomlene opp. Reaksjonen var at samtlige ble dritredde og hoppet bakover før dem begynte å le. En av dem datt over sofaen som resulterte i hysteriske latteranfall, meg inkludert. Etter 10 minutters prat fant jeg ut at de var fra Los Angeles og var stein som faen. Han som datt over sofaen skulle komme til England og drepe meg, et poeng han understreket ved å vise håndpistolen sin.
Sist endret av Goda; 15. februar 2010 kl. 04:07.