Tråd: Syre - 2-CI ?
View Single Post
Sitat av Anwim Vis innlegg
.Så om du er av den fornuftige typen som leser opp og ned sider om ting du putter i kjæften, så bra! Men jeg er ikke av den typen som setter meg på google og re-searcher når jeg er på en fest. Det var impulsivt, og ikke planlagt. Slik det skal være! Hadde heller aldri hørt om det det før den kvelden! At 2-CI er en gimmik var jeg IKKE klar over Men takk for svar og link!
Vis hele sitatet...
Med dette synet på psykadelia vil jeg nesten garantere deg at du kommer til å treffe veggen med et rimelig høyt smell innen kort tid. Det er ikke akkurat partydop er det vel? Og om du nå tror at jeg moraliserer så misforstår du meg mer en du har misforstått psykadeliske droger.

Altså; selv om denne gangen var "fantastisk" og "kul" og alt det der så er hver eneste trip så forskjellig at du ikke kan forutsi hva som skjer om du bare "hiver det i kjeften" Søk litt på psykadeliske drugs + set & setting slik at du kan finne ut viktigheten av dette.

Slik det skal være? hmmm.. Jeg tror du trenger noen ekstra år på ræva for du begir deg ut på noe sånt igjen med den holdningen. Man trenger ikke være en "fornuftig" og lese side opp og side ned hver gang man skal ta en tripp. Men som uerfaren er det et must å iallefall ha en viss peiling på hva du går til. Hadde dette for eksempel vert DMT som du bare hadde snorta i deg og sagt "jippi dette blir gøy" så tror jeg pipa di hadde vert en litt annen.

Men du kan jo bare fortsette slik og se hvor du havner... F.eks neste gang du er på fest så kan du jo forsøke å innta... la oss se.... Datura? Det er bare å hive i seg. For det er jo slik det skal være...