View Single Post
Har selv prøvd mye rart, digger rusen fra løsemidler, favororitten er vel ''Glade''
men sant som folk sier her, det er noe dritt, du klarer ikke og stoppe før det er tomt, rusen forsvinner så fort å det er så godt, du vil bare ha det mere å mere, brukte det javnt i noen mnd, ca en flaske om dagen.
fikk noen rare halliser. jeg puster i posen å hører en stemme som sier jeg skal dø, hu begynner å telle ned fra 10-9-8 osv, jeg vet ikke hva som skjer når hu når 0. Jeg tørr ikke å gå så langt, tenk om jeg faktisk dør.. trikse mitt var bare å snakke til posen, ''Hold kjeft ellers bytter jeg pose'' var det jeg sa til posen å fylte den opp igjen, du blir helt borte gennerelt. Man tenker ikke som man skal handlingene dine er idiotiske, humor forsvinner å du går rundt i en dyp mørk verden med konstand noja, har ikke gjort dette på en stund nå og har altid vært klar over konsekvensene. men som en undom med livet som går opp å ned så gir man for det meste faen, holder meg til ''Brunt'' nå;P ting ser lysere ut, men alt vil vel altid virke svakt i mine øyne.

- Kids ikke prøv løsemiddler, om du får det på butikken å er for 15 kr flaska, og fortsatt er lovlig, det er bedere å kjøpe en rev undergrund å kose seg. det lønner seg på alle måter om du blir tatt eller ikke;P