View Single Post
Hei Thor, Thor her.

Hvordan er det å være ateist? Har du lyst til å ta selvmord hele tiden eller har du et vakkert liv?
Husker når jeg ikke trodde at det var en mening med livet, jeg hadde lyst til å ta livet av meg hver gang det skjedde noe dritt, fordi ingen ting hadde en mening uansett, hva er vitsen med å leve et miserabelt liv hvor alt går ut på å skaffe seg suksess og penger?

Tror du du er nytenkende rundt det emnet her? Uvesentlig å bruke energien din på å "forandre" jula til det her synet. Mange som ser på jula på "helt lik måte" allerede. Det du burde gjøre istedenfor er å få med deg folk til å boikotte jula, eneste grunnen til du feirer jul er av egoistiske grunner og hvorfor skal du få med andre på å ha det samme synet?

1. Det skal være en fest for året som har fått forbi og for hva vi har greid å yte dette året (med gaver som symbol)
2. Juletreet symboliserer treet som overlever og trives i sterk kulde og vanskelige omstendigheter
3. Det skal nyttes god mat, god drikke, og godt humør
4. Barn skal og lære seg gleden av å gi og det å være en del av et kollektiv som deler med hverandre, så foreldrene må begynne å lære dem og gjøre dem klar før jul
5. Det skal være en dag dedikert til familien, den lille og den store, og den menneskelige familien

Hvorfor skal det ikke være sånn her hele året? Så lenge du dropper materielle gaver, også på denne dagen kan du gi noe til dem som virkelig trenger det istedenfor.
Faen for en rævva ting å prøve å få med seg folk på. Da støtter jeg de kristne som feirer Jesus istedenfor ass!