View Single Post
Sitat av Quetzalcoatl Vis innlegg
Enkelte ganger i trippen føltes det som om jeg kunne gå inn i hodene til de andre. Jeg kunne koble meg på deres tanke-frekvens eller lignende, føle hva de føler, se hva de ser, og analysere situasjonen slik de gjør. Dette var utvilsomt lettest med Venn2, og da jeg gjorde dette fikk jeg et blikk fra ham og det virket som han visste hva jeg gjorde. Vi sa ingenting til hverandre, men observerte stille hva som skjedde, og jeg hadde en følelse av at jeg visste tanken bak tanken når folk f.eks sa noe, eller at jeg visste hvorfor folk reagerte som de gjorde når noe skjedde eller ble sagt. Jeg følte at Venn2 gjorde det samme, og vi var "koblet sammen" i en lengre periode. Det var også slik at jo mer jeg bare observerte istedenfor og ta en del i det, jo mer indre ro fikk jeg og en god følelse bygget seg opp igjennom hele kroppen. Jeg kunne føle hver del av kroppen min danse etter musikken, ikke fysisk bevegelse, men innvendig.
Vis hele sitatet...
Kjenner meg spesielt igjen i denne delen av trippen, i tillegg til andre ting du beskriver.
Dette er en overraskende facinerende opplevelse. Vi var på LSD, og for min del føltes det rett og slett fantastisk ut å kunne skjønne fullt og helt ut hva kompisen min tenkte i forhold til ting som skjedde rundt oss. Jeg så bare dypt inn i øynene hans mens vi nikket forståelsesfullt til hverandre med et lurt smil om munnen. Ord kunne ikke beskrive hva vi var enig om, men vi visste begge at vi var 100% enig om det. Men hva nå enn det var husker jeg ikke


Veldig god rapport Quetzalcoatl! God jul