View Single Post
Sitat av StaiN Vis innlegg
Ingen skal da være nødt til å føde ett barn som har blitt til pga noen har tvunget seg til samleie!?
Vis hele sitatet...
Enig. Men (ja, det er stort men her) etter dine tidligere uttalelser er livet verdt like mye. Etter dine tidligere uttalelser skulle huset ditt aldri vært bygd og vi skulle alle ha flydd rundt som alle de andre dyrene og levd etter naturens lover og etter populære rangstigen når det kommer til hvem som spiser hvem. Sant det, det er jo å slik vi kom hos hit så hvorfor skal vi nå utrydde oss selv ved å ikke gjøre som resten av dyreartene? Det beste for vår egen rase!

Sitat av StaiN Vis innlegg
jeg er imot trenden som har tatt av med å bruke abort som prevensjon og folk som ikke står for sine handlinger å tar konsekvensene som de setter seg selv i.
Vis hele sitatet...
Jeg har aldri hørt om et eneste menneske som er imot denne såkalte trenden som du kaller det.

Sitat av StaiN Vis innlegg
Ja som ene karen sa oppfør deg att "accidents happens" og ingen er perfekt menne de fleste av de som faktisk tar abort er folk som har vært uforsiktige og ikke gidder å ta ansvaret.
Vis hele sitatet...
Jeg har ingen spesifikke tall eller kilder som motbeviser dine uttalelser, men jeg har mine tvil om at du har kilder til å backe up dine uttalelser også.
Sist endret av Athleon; 9. desember 2009 kl. 23:43.