View Single Post
Sitat av Rest1Peace Vis innlegg
Det kan kan faktisk godt være, men det er akkurat som alt jeg ser går i replay det er det samme om og om igjen og rutinen går i skole, samme omgivelsene om det er natur eller hjemme hus osv det er rett og slett deprimerende, men når jeg først drikker og kommer i slosskamp begynner jeg å smile og bli glad vet ikke om dette er rart eller ikke men får så jævlig med andrenalin og det er noe som er spennde og utenom det vanlige .

Er dette unormalt?
Vis hele sitatet...
Ja, det er heldigvis unormalt å sloss, men det burde være enda mer unormalt enn det faktisk er. Husk at det plutselig kan gå galt, og det kan skje veldig mye lettere enn man skulle tro.

Det er du selv som styrer hvor mye kjedelige rutiner du har i hverdagen, og det er du selv som styrer hvor mye du gjør for å bryte opp i rutinene og gjøre ting som gir deg adrenalin på fritiden på tryggere og snillere måter enn å banke andre. Det er dine valg som ligger til grunn i alle dine handlinger, og det er også du som bærer det fulle og hele ansvaret. Ettersom du føler deg depressiv og forbinder aggresjon og vold mot lykke, samt at du tydeligvis ikke har helt styring på hvor mye du drikker (du nevner blackouts), så er det stor fare for at situasjonen vil bli verre med mindre du gjør noe for å stoppe det. Drikkepause og en snakk med en psykolog er nok ikke dumt.