View Single Post
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Jeg er ikke helt enig der, felix. Det er sant at salvia kan gi mange ubehagelige opplevelser, men salvia kan absolutt også være behagelig, koselig og deilig.
Å ligge igjen i sofaen og bare kjenne på en helt vanvittig ro etter at man sakter kommer ned fra å ha svømt i en 2D-verden med lilla robot-delfiner som laget show for en, var en ganske koselig opplevelse jeg hadde engang. Gradvis forsto jeg at musikken de hadde sunget til meg var rytmiske slag i bakken fra bygningsarbeidere som jobbet lenger ned i gaten.
Jeg tror det har mer å gjøre med hell enn erfaring, men jeg husker stoffet ihvertfall holdt mange muligheter de gangene jeg prøvde det. Og det var omtrent aldri den typen skrekkopplevelser mange forteller om.

Det som kanskje skiller seg fra andres erfaringer de gangene var at jeg var i rolige omgivelser, uten en masse lyd, folk eller andre stressmoment, og at jeg ikke brukte et sinnssykt sterkt ekstrakt.

Når det er sagt så skjønner jeg godt at man kan bli sittende igjen med et sånn oppfattelse av salvia som du forteller om, felix!
Sist endret av Mullah; 3. desember 2009 kl. 20:02.