View Single Post
Tengel:

Røyk det på en bong - bong laget av halvlitersflaske funker utmerket. Fyll bongen opp med tett røyk og trekk det inn, hold det inni deg et halvt minutt om du klarer. Ikke dra med deg folk som du vet kanskje kan virke forstyrrende og irriterende på deg til vanlig. Og ikke finn på å gjøre det her i nærheten av dine eller venners foreldre, eller egentlig hold dere langt unna fremmedfolk generelt. Doseringen er veldig forskjellig, men prøv deg frem. Vanskelig å si noe ettersom du ikke har noe tall på styrken, selvom det også avhenger mye av produsenten.

Ser at kompisen din bare merket en stein følelse etter et par trekk, var det joint han røykte da? For om det var bong vil jeg tro at han gjorde noe feil eller så er det en dårlig ekstrakt, hvis ekstrakt i det hele tatt. Etter å ha holdt et tett trekk med 40x inni meg et halvt min så ble det litt vel mye. Ikke noe deilig følelse akkurat, oppturen kunne minne om å bli skylt ned i dass mens jeg klamret meg fast i porselenet. Veldig lett å begynne å vandre ukontrollert rundt fordi man der og da må et eller annet utenat man har innsikt til å tenke noe mer over det.

Kan si at jeg får ikke noe eufori av salvia, på meg er gir det ingen deilig følelse. Det er en vill tur som nødvendigvis ikke trenger å være noe kul eller hyggelig i det hele tatt.