View Single Post
Sitat av Vegardino Vis innlegg
Veien er kort fra at ting går dårlig til det faktisk blir en suksess. Du kan jobbe dag og natt, men ikke få noe fortjeneste. Du må jobbe målrettet, og ikke tro alt går. Jeg ville startet med ett lokale, og leid anlegg og laget en skikkelig fest. Sendt flygeblader rundt om og reklamere stort på festen. Det er mange ungdommer der ute, og mange av de er under 20. Så du har muligheter til å skapet et stort festmiljø blandt ungdommene, bare du driver det riktig. Sjenkebevilgning og slikt kan bli et pes å skaffe. Det er overhode ikke umulig, jeg har iallefall troen på deg. Du må teste forholdene, og ikke legge 150K rett i bøtta og tro det bærer til månen, for det gjør det ikke. Du må sette deg realistiske mål, og må være forbrett på å gjøre mye selv. Du får sikkert hjelp av venner og bekjente for en kasse med pils, utrolig hva en kasse med pils gjør når man skal jobbe. Prøv å finne en plass som ikke ligger så veldig avsideliggende, men heller en koselig plass som er mulig å utvikle noe stort ut av. Alt handler om kabital og midler, men selv om budsjettet er lavt kan man greie det utroligste. Det handler ikke bare om evnen til å jobbe livet av seg, men faktisk skape noe på den tiden man legger i arbeidet

LYKKE TIL
Vis hele sitatet...
Takker så meget for forslaget! Uheldigvis er det allerede en gjeng med ungdommer som driver med dette. Siste fest var der 800 -/+ og jeg lurer på om de skal starte et "firma" som driver med dette =( Vist ikke kunne dette bli veldi gøy, og spess vist jeg leier et lokale!