View Single Post
Sitat av Johnny B Vis innlegg
hadde overvåket han i et par timer, for og så knocke han ut med gass eller noe lignende som fort går ut av systemet (når han da er alene hjemme). Dra han ut i bilen, sette han i førersete, tette potta og startet bilen. for og så skrive et fake selvmordsbrev jeg kunne lagt på senga hans eller noe. Ville også tatt på meg gassmaske og satt meg i setet ved siden av ham og ventet intil jeg var sikker på at han var død, slik at han ikke hadde våknet opp og eventuelt klart og rømme.

Om han derimot ikke kommer hjem alene så ville jeg bare gått inn med en form for "kostyme" slik at ingen kunne gjenkjenne meg, og bare stæbba de ned og gått ut igjen. har jo ingen form for sosial kontakt med offeret så er null grunn til hvorfor politiet skulle oppsøke meg.
Vis hele sitatet...
Du skal altså sitte i en bil sammen med personen og vente til han dør? Vi hadde bare 24 timer på oss, og så vidt jeg vet kan en person gjerne leve i 2 dager uten vann og mat. For hvis du har tenkt og tette potta på bilen, vil du nok ikke få start på bilen, og da vil i alle fall ikke kullosforgiftning være ett tema.

Er det noen som vet om det stemmer at det er karbonmonoksiden i eksos som tar livet av deg? I så fall, vil det hjelpe med en gassmaske? Vil ikke en surstofftank være å foretrekke?