View Single Post
1. Funnet mitt offer. Sørge for å ikke hatt kjennskap eller motiv mot/med offeret.
2. Funnet ut rutinene til vedkommede. (Når drar hun/han til jobb, når er hun/han alene)
3. Funnet ut tid og sted.
4. Listet meg opp på vedkommede med beroligende middel i sprøyte og innført denne i hals-område.
5. Lagt vedkommede i bagasjerommet, med søppelsekker under selvsagt, for å ikke få hårstrå, negler, DNA generelt i bilen.
6. Ført vedkommede inn på et forlatt lager/rom hvor ingen er på natterstid.
7. Sørget for at området hvor jeg skulle ta livet av personen var dekket av søppelsekker/plast.
8. Lagt vedkommede på et bord og stukket han/hun med kniv i brystområdet og latt offeret blø/dø ut.
9. Nå ville jeg hatt en kjøttøks eller en motorsag. Kuttet personen opp i flere biter og fjernet negler og fingeravtrykkene på fingrene.
10. Latt føtter være i hver sin pose, armer i hver sin pose og hode/m tenner, negler og eiendeler/klær i egen pose og deretter mage/brystpartiet være i en egen pose.

11. Nå hadde jeg fraktet alle posene ut i skogen (LANGT fra bebyggelse), gravd en dyp grop og kastet ned alle kroppsdelene untatt posen med hodet, negler og eiendeler. Fylt gropen med litt blekingsmiddel for å "prøve" å fjerne DNA. Posen med eiendeler, negler og hodet ville jeg gravd ned en annen plass langt ifra kroppsdelene og på en mer sikrere plass.

Alternativ 12. Kan også kaste alle kroppsdelene på havet, men pga. av forråtnelses-gasser, kan det bli morsomt om poser evt. sprekker og en arm eller to flyter opp.
Sist endret av Kenshi; 5. november 2009 kl. 03:25.