View Single Post
Sitat av Morgul Vis innlegg
Tror ikke jeg ville gjort dette selv akkuratt, er jo helt hypotetisk..

Men si du har tilgang til hurtivirkende nervegift eller noe i denne bannen. Jeg ville tatt det i en beholder med en spruteanordningn og så funnet et passende tidspunkt og sprutet dette i ansiktet på personen. F.eks ved overgang ved et trafikklys, et sted der det er mange mennesker (konsert o.l), gått mot personen på gate eller noe sånt. Mener på at det var en fyr i Japan som gjorde dette og fikk tatt et par før han ble tatt (kan være jeg blander med film dog, litt usikker).

Men for å være helt ærlig så har jeg tenkt på dette flere ganger, altså - hvordan drepe en person uten å bli tatt for det. Er vel ikke så lett som det kan virke siden politiet har så mange muligheter mtp sporing, bevis osv idag. Syrebad og sånne ting hadde jeg ikke hatt ork til. Men her jeg bor på sørlandet så bor jeg på en måte på toppen av et "fjell) med grei oversikt over byen, 1-2km i luftlinje kanskje (relativt dårlig på avstandsmåling så kan være mer). Kunnet hatt iført meg fult kammoutstyr og en rifle med scope og silencer og det hele og så plaffet ned en passende person i byen uten at folk hadde hørt/sett det. Ikke noe våpenekspert i det hele tatt så kunne sikkert gått veldig feil - men er jo en idë ihvertfall :P
Vis hele sitatet...
Husk at dette var ila av 24 timer