View Single Post
Sitat av DumDiDum Vis innlegg
Hmm.. å drepe noen er ikke spesielt vanskelig, men jeg antar du ønsker å ikke bli sett også? Da må man også sørge for å ikke bli hørt når det skjer også.

Gitt lengre tidsperspektiv ville nok gift vært veldig effektivt. Å skaffe bestandelene uten at det er mistenktsomt og finne en måte for å levere giften hadde tatt tid.

Med tidsperspektivet tror jeg natta må bli enkleste trikset. En pute, en skarp kniv og endel flaks mot en som sover tror jeg er vinner. Dette innebærer selvfølgelig at typen sover aleine.

Det vanskeligste delen da vil være å komme inn uten at det lages oppstyr. Jeg har ikke noen bump-key tilgjengelig (eller trening), og jeg er ikke interessert i å lage noe bråk. En glasskutter som klarer å ta vindu uten for mye bråk antar jeg jeg vil klare å skaffe uten for mye trøbbel dog.

Er det en bygård og jeg ikke klarer komme meg inn på natta, så kan kanskje å kle seg ut som rørlegger, ringe på og si at det lekker vann fra taket i leiligheten under. Når man har kommet inn slår man livskiten ut av typen og drar. Risky som fanden, men premisset er jo at jeg .
Vis hele sitatet...
Å drepe noen med kniv er noe jeg antar er veldig vanskelig.

Ser for meg kanskje at du får kalde føtter eller du treffer feil. Og hvis du dreper noen med kniv så antar jeg også at det må flere stikk til evt om du treffer første stikk så vil uansett vedkommende prøve å røre på seg og lage bråk. Og prøve å forsvare seg, tviler veldig sterkt på at de profesjonelle bruker kniv og en pute når de skal likvidere noen!

Hadde selv brukt en sånn hvis jeg måtte gjøre noe sånt: http://www.youtube.com/watch?v=jtlWc...eature=related