Tråd: DMT-tråden
View Single Post
Jeg tillater meg selv og ta opp denne tråden. Utrolig lærerikt og interessant! Takk for dette folkens

Ser på forumet at både xtapo og sky har eksperimentert videre med DMT i senere tid etter denne posten avtok men, lurer på om flere har våget seg ut dette som virker for meg som ett fantastisk spennende stoff man skal ha særdeles stor posjon respekt for? Evt erfaringer mottas med glede.

Finnes det mennesker her inne som har deltatt på ett rituale med sjaman og inntatt Ayahuasca? Vet aldri hva enkelte kan komme borti når man bomser rundt omkring Morsomt og høre om.

Er det dukket opp flere bøker/tidsskrifter/diverse journaler angående emnet?

Jeg må vekke min misnøye med at det ikke forskes mer rundt emnet som tilsynelatende kan brukes som diverse hjelpemidler for mange mennesker. Jeg kan forresten forestille meg at dette kan brukes med stor suksees av blinde. Har selv donert en slant til multidisciplinary association for psychedelic studies, her er en link som er gjengitt tidligere i posten for evt interesse:
http://www.maps.org/

Da skal jeg prøve å jekke ned entusiasmen ett par dimmensjoner å håpe den flotte diskusjonen vedvarer her i den store DMT tråden

Peace out