View Single Post
Sitat av Maol33t Vis innlegg
Gleder meg til å høre hvorfor du syns det.
Vis hele sitatet...
Tja, det er mange grunner til å ikke stemme kommunistparti. Jeg gidder ikke ramse opp alle, men kan ramse opp noen.
(ja, jeg veit "Rødt" går som sosialistparti, men kommunisme og sosialisme er "same shit, different wrapping").

Rødt vil skattlegge de rike og fjerne skatten fra de fattige. Rødt går inn for skattlegging av aksje-, finans- og valutatransaksjoner og støtter kravet om en såkalt tobin-avgift.
Vis hele sitatet...
WTF!

# offentlig eierskap og styring av kollektivtransport, posttjenester, telenett, kraft og vann
# at tjenester som er privatisert, skal tilbakeføres til offentlig eie og folkevalgt kontroll
# å overføre mer av den samfunnsnyttige tjenesteproduksjonen til offentlig sektor
Vis hele sitatet...
Gi staten enda mer kontroll over oss, kjempelurt!!

utvida rett til demonstrasjoner. Ingen avgrensinger av hvor mange demonstranter som er tillatt. Bøteterroren mot demonstranter må stoppes.
Vis hele sitatet...
Enda mer hippiedemonstrasjoner i oslos gater er AKURATT det Norge trenger...

* å få sagt opp EØS-avtalen
og at Norge ikke blir medlem av EU
Vis hele sitatet...
# at Norge må åpne grensene for innvandring. Innvandringsstoppen må oppheves og samme regler som i dag gjelder for innbyggere i EØS-land, må gjelde for alle.
# norsk tariff og arbeidsvilkår for alle som jobber i Norge
Vis hele sitatet...
Mer innvandring?

# å melde Norge ut av Nato og WTO
# å gjøre slutt på all norsk støtte til okkupasjonene og koloniseringa av Irak og Afghanistan
Vis hele sitatet...
De har jo noen "goder" også, men de blir ofte så useriøse. Som feks 6 timers arbeidsdag. Hadde vært nydelig, men hvor realistisk er det egentlig å få til noe slikt?
Orker ikke lese mer.