View Single Post
NFFs husbedreviter
274
Jeg stemmer Rødt!
Mener at Rødt er en av de mer troverdige partiene man har i Norge. Man vet veldig ofte hvor man har de.
Samtidig så ligger deres ideologi nærmest min.
Syntes de har en mye høyere grad av konsistens og koherens i politikken sin, en alle disse store partiene som vinner sympatisører med retorikk og "sjarm".
Er så lei av alt tompratet og kjeglingen mellom de store partiene, høres ut som en skolegårdskrangel hvor påstanden "min pappa er sterkere en din pappa" er det som vektlegges.
Rødt står for en ny retning for Norge, vekk med kapitalen, grådigheten og vekstkulturen og erstatt den med medmennesklighet, deling og gjennomtenkt konsum..

I tillegg syntes jeg denne valgkampen har blitt veldig vanskelig, veldig fremmedgjørende, tror mange føler seg litt stilt opp mot veggen.
Det har vært så stort fokus rundt dette med regjeringsalternativer. Folk får følelsen av at det står mellom rød-grønn regjering - som de kanskje begynner å bli lei av - eller en borgerlig regjering - hvor ihvertfal for min del, frykten for at FRP skal få mye innflytelse er stor. Man vet ingenting før folk faktisk har stemt, teoretisk sett kan Rødt få 100% flertall.

Stem derfor det som ligger hjertet deres nærmest - og forhåpentligvis så tenker hjertet deres på annet enn penger, makt og status..... Regjeringsflertall for RØDT!!!!:P
Sist endret av Dsverre; 14. september 2009 kl. 09:22.