Tråd: Hasj i posten
View Single Post
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av Likegyldig Vis innlegg
Hvis politiet eller de på postkontoret skulle sjekke gjennom alle brev som har blitt sendt til meg, så vil de jo uansett fått vite navnet mitt etc, om jeg har skrevet navnet mitt på innlegget eller ikke. (Er bare veldig vant til å skrive navnet mitt i slutten av et innlegg, uten å tenke over konsekvensene av det, om det skulle vært noen)
Vis hele sitatet...
En gang til. Dette er innlegget jeg svarer på og i mitt innlegg nevner jeg ingenting om dine odds til å bli pallesnekker.

Du vifter bort de andre innleggene om at politiet kan bruke forumet i en eventuell sak. Jeg stiller meg bak deg har, det skjer neppe. Men du sier at det ikke gjør noe siden de allerede har navn og bilde. I quote:
til meg, så vil de jo uansett fått vite navnet mitt etc
Vis hele sitatet...
Nuvel. Selv om de har ditt navn og bilde på postkontoret så kan de ikke knytte det opp mot forumet. MEN med bilde av posteren på forumet OG et signert innlegg stiller saken seg litt annerledes.

Det er det jeg poengenterer i mitt forrige innlegg og igjen i dette. Uansett så kunne hvem som helst bare skrevet et innlegg og signert med ditt navn på et forum som dette. Med andre ord kunne du brukt den "det er bare noen som vil lage trøbbel for meg" unnskyldningen også her. Jeg tror ikke du blir tatt hverken pågrunnlag av forumet eller posten. Men selv syntes at narkotikum gjennom systemet til posten hvirker risikabelt.

Mvh Angelica.