View Single Post
Har opplevd dette med søvnparalyse en gang før, men våkna nettopp fra den lengste og sykeste jeg har hatt i hele mitt liv. Hadde et shitload med mareritt men våkna fra det og la meg igjen, plutselig VET jeg at det er en person på vei inn døra mi men jeg orka ikke røre meg fordi jeg visste at døra var lukka. Da gikk en kompis ut døra så jeg kunne ikke høre om den åpna seg (Dette skjedde ikke på ordentlig, men det var ikke en drøm, det var bare tanker jeg var totalt overbevist om at skjedde, skjer i tidlige stadier av søvn), så jeg ble drittredd for at noen skulle komme inn. Jeg prøvde å snu meg, men følte meg totalt lammet i hele kroppen! Tenk deg tannlegebedøvelse i hver eneste muskel, OVERALT! Du kan ikke røre deg en millimeter, og du er helt klar i hodet (med unntak av noen merkelige tanker, men så fort man blir totalt lucid slutter det).

Plutselig begynner jeg å høre stemmer, som bare blir sterkere og sterkere. Jeg føler et stort ubehag i hele kroppen, men jeg huska hvor gøy det ble når jeg kom over overgangen til en drøm sist gang så jeg bestemte meg for å ri det ut.

Stemmene ble høyere og høyere, det hørtes helt ut som om de sto rett atme ørene mine og ropte. Jeg kjente igjen stemmene som folk jeg kjente på ordentlig, særlig en stemme av en irriterende jente i klassen. Plutselig begynner det å krible i hele kroppen, som om kroppen ble til masse bølger på en måte. Det prikket oppover ryggraden, og jeg kunne ikke lengre føle senga, teppet eller puta mi. Jeg fløy gjennom noe som så ut som verdensrommet, bare uten stjerner, i en hastighet som minna om lysets hastighet. En stor "WUUUUSH" lyd var også der som følge av farta, som bare ble raskere og raskere.

Plutselig stoppa jeg, nå var alt det jævlige over og jeg var inne i "Matrix". Jeg lå på et sånt slags hamsterhjul som snurrer rundt, og det var en mann forran meg. Han spurte hva jeg ville gjøre i denne drømmen. Hamsterhjulgreia snurra rundt så jeg falt fra side til side, noe som var veldig gøy. Jeg spurte om jeg kunne komme inn i et helt hvitt rom og bare tenke alt jeg ville ha.

Av en merkelig grunn våkna jeg etter dette, så jeg fikk aldri gjort noe gøy. Men jeg har nå innsett hvor jævlig gøy søvnparalyse og old hag egentlig er! Det er som en jævla actionthriller irl.